Shop Mobile More Submit  Join Login
Newborn pg 4 by poiuytre00750 Newborn pg 4 by poiuytre00750
Was daddy angry or was he bummed 'cuz he had to do chores? :P hahaha

Have a wider page :meow:

First : [link]
Previous : [link]
Next : [link]

-----

Don't know Cry (aka : Cryaotic ; ChaoticMonki)? THEN GO CHECK HIS YOUTUBE CHANNEL : [link]

(c) :iconcryaotic:
Art :iconpoiuytre00750:
Add a Comment:
 
:iconeasily-distracted-15:
Easily-Distracted-15 Featured By Owner Mar 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
My love, I offer thee... a leg! As a token of my unending love! <33

I missed this page somehow xD
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Mar 7, 2013  Hobbyist General Artist
hahahaha "Easily Distracted" indeed :XD:
Reply
:iconeasily-distracted-15:
Easily-Distracted-15 Featured By Owner Mar 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
Oh yes!!
Reply
:iconaniwablue:
aniwablue Featured By Owner Jan 18, 2013  Student General Artist
Wow, c'est super bien fait! Épique chasse! Et le retour à la maison, avec les petiots qui continuent de courir, Cry toujours sur son frère, la maman qui accueille le papa avec "le souper"! C'est tellement chou!
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist General Artist
Teehee, merci! x3 C'est rendu que j'aime faire des ti trucs tout chou :meow:
Reply
:iconaniwablue:
aniwablue Featured By Owner Jan 18, 2013  Student General Artist
Oui, c'est mignon! J'aime ça aussi!
Reply
:iconchessboardmadness:
ChessboardMadness Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist Writer
mama dino is pleased
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist General Artist
Yiss she iss :meow:
Reply
:icondaredevil79:
Daredevil79 Featured By Owner Jan 18, 2013
I hope I'm only one here who thought that 2nd picture looks like "I CAME" thing.
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist General Artist
Unfortunatly, I thought of the same when I finished this page 8'D
Reply
:icondaredevil79:
Daredevil79 Featured By Owner Jan 19, 2013
Oh God LOL
Reply
:iconsirroots:
SirRoots Featured By Owner Jan 17, 2013
so AWESOME
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
Haha that's what you say in like, every comment :XD: But thanks!
Reply
:iconsirroots:
SirRoots Featured By Owner Jan 17, 2013
well the best thing i can draw is a snail and you can draw... well every thing and really really good so there for you are god or something close to that :D and your welcome
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
XD I know people WAY better than me! hahaha We'll be arguing on this forever X'D
Reply
:iconsirroots:
SirRoots Featured By Owner Jan 17, 2013
well your the best i have ever seen so deal with it :D
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
Well you haven't been looking around very much XD hahaha
Reply
:iconsirroots:
SirRoots Featured By Owner Jan 17, 2013
-_- i look around some times :D
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
XD haha
Reply
:iconshadowedlove97:
ShadowedLove97 Featured By Owner Jan 17, 2013  Student Writer
Aww, the Sup Guy is sooo small compared to his parents.
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
'Is so adowable! :meow:
Reply
:iconsakunolove:
SakunoLove Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
D;'AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
:meow:
Reply
:iconravwrin-natael:
Ravwrin-NataEl Featured By Owner Jan 17, 2013  Student General Artist
I'm going with chores! I mean, it would be heck to go out and kill something to feed all those mouths! And look at the cuteness in the last panel! Awwww!
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
:XD: You've got a /cutenessoverload, like many others here hahaha!
Reply
:iconravwrin-natael:
Ravwrin-NataEl Featured By Owner Jan 17, 2013  Student General Artist
I doooo. I'm addicted to the cuteness.
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
Who isn't? hahaha
Reply
:iconravwrin-natael:
Ravwrin-NataEl Featured By Owner Jan 17, 2013  Student General Artist
Good point!
Reply
:iconltcatnip:
LtCatnip Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
I'm still really amazed that you draw all of this with just a pen!

And I just noticed the little babies in the third panel, and the one with Cry riding it. So cute!
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
hehe yes, my pen is my friend x3 I feel like I'm not cheating when I draw with pens! Of course I do pencil scribbles, but then I do the shading "first try" if there's a mistake, well I can't do much XD
Reply
:iconltcatnip:
LtCatnip Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
Yeah, that's one thing I don't like about pens, you usually can't erase them.
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
XD Weeelll I have 2 erasable pens, but they aren't black so.. Yeah, I don't do blue or red drawings XD I use them for essays and stuff you absolutelyy need to use pen.
Reply
:iconltcatnip:
LtCatnip Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
Ah, I see.
Reply
:iconalison-lynn:
Alison-lynn Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
This is plain awesome XD
I love how you draw those cutie dinosaurs (or whatever creatures they are .3. ) and the little Cry!
Also I thought the dad thougth the mother had 'cheated' on him, 'cause Cry isn't like his babies, and was taking his anger on that poor tri...forgot the name, and then came back more happily XD

Please continue it!! :heart:
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
Hehe thank you! I know, I wanted to make you guys think that, but actually, as long as you smell like your parents, the shape doesn't matter for dinosaurs x3 Of course they saw he was different and were suprised, but it was still their son.

wow long reply is long XD
Reply
:iconalison-lynn:
Alison-lynn Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Haha, well, I fell on the trick XD
Hum, I didn't remember that! I like it, they are not as racist as we are -shrugs-
Well yeah, if you suddnely see one of your kids is way thiner than the others and has a gigantic head you might be surprised o3o

It's good! The longer the better :)
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
Well there are many animals today who act the same, like buffalos, if they get covered in mud, their mother could chase them away :ohnoes:

haha that made me giggle XD
Reply
:iconalison-lynn:
Alison-lynn Featured By Owner Jan 20, 2013  Hobbyist Traditional Artist
well yeah D:
though then Cry is safe so far C:

Seriously, please continue this, it's really cute and nicely done! :heart:
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Jan 21, 2013  Hobbyist General Artist
Yiss! And yes I will continue this, it's just I'm at the end of my session in college and homeworks are invading my scheduel haha, but dun worry! I finished one page today and scribbling to more during my breaks :meow:
Reply
:iconleilasrose:
LeilasRose Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
Alright well, he wasn't jelous :P still great job :D
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
Hehe thank you! :)
Reply
:iconjayveeemm:
JayVeeEmm Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
LOL xD
chores
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
Hehe yeah CHORES 8I

Which reminds me I have to sweep the floors D8
Reply
:icondaschnookle:
daschnookle Featured By Owner Jan 17, 2013
What happened to the squishy cry character :U
Reply
:iconsevere-lacerations:
Severe-Lacerations Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
He's there, riding around on his brother.
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
Oh he's playing with his brothers and sisters x3 *in this deviation*
Reply
:icondaschnookle:
daschnookle Featured By Owner Jan 17, 2013
Oh he's really small.
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
Yeah XD
Reply
:icondaschnookle:
daschnookle Featured By Owner Jan 17, 2013
you're squishy.
Reply
:iconpoiuytre00750:
poiuytre00750 Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
You're squishy too! o3o
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1696 × 3224




Details

Submitted on
January 17, 2013
Image Size
1.1 MB
Resolution
1696×3224
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,755
Favourites
108 (who?)
Comments
64
Downloads
4
×